Skip to main content

KALİTE YÖNETİMİ

KALİTE YÖNETİM POLİTİKAMIZ

  • Güvenlik, hijyen, sağlık ve lezzet AKPAZ hizmet standardının ödün verilmez ve değişmez temel bileşenleridir.
  • Yiyecek-içecek üretimi ve servis hizmetleri “her kuruluşun ihtiyaç ve beklentileri özeldir” prensibine dayanır.
  • Hizmette çözüm ortağı olduğumuz tüm kurum ve kuruluşlarla ilişkimizde şeffaflık ve hesap verebilirlik anlayışı ön plandadır.
  • Ürün ve hizmetlerde kullandığımız tüm malzemeler ve hizmet süreçlerimizde insana, doğaya ve doğal kaynaklara saygı temel prensimizdir.
  • Yiyecek ve içecek ham maddelerinin kullanımında lezzetten ödün verilmez.
  • Stoktan üretime, hazırlıktan sunuma kadar kalitede sürdürülebilirlik anlayışıyla ulusal ve uluslararası standartlara bağlılık esastır.
  • Üretim ve sunumda, personel deneyiminin yanı sıra teknolojinin tüm imkanları hizmet kalitesi için kullanılır.
  • İYSAD (İstanbul Yemek Sanayicileri Derneği) üyesi olan AKPAZ, Derneğin sağlık, güvenlik ve hizmet ilkelerine bağlı çalışır.

GIDA GÜVENLİĞİ VE HİJYEN

  • AKPAZ’da tüm birimler ve üretim aşamaları periyodik hijyen ve güvenlik testlerinden geçer.
  • Pest kontrolleri başta olmak üzere, üretim, depolama, saklama ve servis alanlarının tamamı düzenli olarak dezenfekte edilir.
  • Üretim alanlarının temizliği her işlemden sonra, hijyen eğitimine sahip uzman personel tarafından gerçekleştirilir.
  • AKPAZ üretim ve dağıtım tesislerinde COVID-19 hijyen tedbirleri ve İş Sağlığı Güvenliği ilkeleri eksiksiz uygulanır ve düzenli denetlenir.

DEPOLAMA

Isı kontrolleri ve mikrobiyolojik analizleri yapılan her malzeme, ürün ve gıdanın dayanıklılık süresi ve saklama koşulları göz önüne alınarak depolanır. Ürüne ve malzemeye özel soğuk hava depolarında sağlık, tazelik ve lezzeti koruyacak şekilde muhafaza edilir.